Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogyan legyek jó anya, nő, vállalkozó?

Élni tanulunk, ha akarjuk, ha nem

Élni tanulunk, ha akarjuk, ha nem

Hazudozni jó móka

Biztos így van, de álltál már a másik oldalon?

2020. július 31. - TűzVízRepülő

Dr. House szerint mindenki hazudik, lassan be kell, hogy lássam szinte tényleg mindenki. Azért írom, hogy szinte, mert én kifejezetten nem tudok hazudni. Minden érzelem az arcomra van írva, vagy csak simán elnevetem magam. Például, ha valami meglepetéssel készülök, akkor nagyon kell koncentrálnom, hogy le ne buktassam saját magamat. A tényből, hogy én létezem, arra következtetek, hogy biztos akad még rajtam kívül is olyan ufó, aki nem képes erre, vagy szimplán az elveivel ütközik, de azt egyértelműen látom, hogy kevesen vagyunk.

Arra még nem jöttem rá, hogy milyen érzés lehet zsigerből hazudni a másiknak, főleg például annak, akit szeretünk, de gondolom viszonylag könnyen megy, ha ilyen sokan vagytok. Vagytok, mert hát a statisztikák alapján több olyan ember fogja olvasni ezt a cikket, aki hazudik, mint aki nem. A kisebb tábortól, természetesen elnézést kérek!

Azon elmélkedtem, mi állhat a háttérben? Konfliktuskerülés, önzés, adrenalin, hatalmat ad, hülyét csinálni a másikból, gyávaság, vagy talán ezek együtt egy szuper kombiban? És jó így élni? Általában van mögé rakva egy hazugság csomag saját magadnak is persze. Én nem vagyok rossz ember, én nem vagyok olyan, csak...

Csak védeni akarlak...
Csak tudom, hogy fájna, pedig nincs jelentősége...
Csak nem akartalak elveszíteni...
Csak le kellett vezetni a feszültséget...
Csak annyi teher nyomja a vállamat...
Csak részeg voltam...
Csak úgysem értetted volna meg...
Csak már unom a veszekedést...
Csak ez jár nekem, mert én annyi mindent letettem az asztalra...

Felelősségvállalásról hallott már valaki? Felelős vagy azért amit teszel, akkor is, ha baromi jól meg tudod Magadnak magyarázni. Vannak körülötted emberek, akik szeretnek és bíznak Benned és számítanak Rád, vagy féltenek Téged. Azok, akik energiát raknak a kapcsolatotokba, akár a szüleid, a gyermeked, a barátod, a rokonod, a főnököd, a kollégád, vagy nem utolsó sorban a párod, feleséged, férjed legyen az.

Én értem, hogy a te életed és a te igényeid, meg a te szabályaid, de eljátszott már valaki a gondolattal, hogy ha vele pont ugyanezt megtennék, ő hogy érezné magát? Ha akit szeretsz, nem is ott van, ahol mondja, nem azzal, akivel mondja, nem úgy, ahogy mondja, nem azért, amiért mondja...  Gondolom fájna és becsapva éreznéd magad, gondolom azt éreznéd elvesztegettél egy csomó időt és energiát valakire, gondolom ostobának és naivnak éreznéd magad, gondolom, úgy éreznéd, nem vagy elég jó, gondolom tele lennél negatív érzéssel, pont úgy, ahogy az, aki téged szeret és te simán átvágod.

De feltételezzük, hogy te olyan profin csinálod, hogy sosem buksz le. Legyünk őszinték, ma már elég könnyű élni egy másik életet, mert az okos telefon sokat tud és lekódolni sem nehéz. A munka meg sok és értekezletből is rengeteg van, meg üzleti útból. Akkor is létezik olyan, hogy karma. Szerintem! Az én hitem szerint, amit adsz, azt kapod, lehet nem onnan, ahova adtad, de jönni fog. Szóval egy hazugság sem marad büntetlenül. Remélem mindenki érti, hogy nem füllentésekről beszélek, hanem például, mikor egy házas, kisgyermekes apuka fent van a társkeresőn, vagy azt mondod a főnöködnek, hogy beteg vagy, közben meg nyaralsz a családdal, vagy mikor a barátodnak azt hazudod, kihagytad a meccset, közben meg a munkatársaddal mentél.

Én azt szoktam mondani, azt kívánom legyenek olyan őszinték veled, mint amilyen őszinte te vagy magaddal. Úgy viselkedj a szeretteiddel, ahogy te is elvárod másoktól, mert különben minek... Minek együtt lenni valakivel, ha nem tiszteljük meg az őszinteségünkkel. Nehéz kérdés a bizalom, de én bizakodom. Bízom abban, hogy sokan néznek tisztán a tükörbe és ébrednek rá, hogy változtatni kell. Hamisan nem lehet! Előbb, vagy utóbb történik valami drámai, mert történnie kell. Folyamatosan kapjuk a jeleket, ha tévúton vagyunk, csak engedjük meg magunknak, hogy észrevegyük őket. Nem véletlenül égeted meg a kezed, vagy romlik el a kocsid és késed le a buszt... Véletlenek nincsenek, jelek vannak, meg életfeladatok.

Szeresd magad annyira, hogy figyelsz, figyeled a lelked, mert nem hiszem, hogy egy hazug lélek békés és boldog. Merj változtatni a napi rutinon, a rutin mondatokon és a konfliktuskezelési szokásodon, mert lehet jobban élni. Lehet tisztábban, nyugodtan, bízva bízni, szeretni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elnitanulunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1916097382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adi21 2020.08.04. 06:35:24

Ez egy szep, oszinte cikk lenne, ha lenne akarmi csekely koze a valosaghoz.
Mindenki hazudik. Posztiro, te is! Ez az elet es tarsadalom rendje. A szomszedodnak Jo reggeltet kivansz pedig nem is szimpatikus? Hogy mereszeled?
Parkapcsolat pedig plane nincs kis hazugsagok nelkul. Nem mondom, a kronikus hatalmas hazugsagok tenyleg nem jok, de legtobbszor a hazugsagok a harmonia fenntartasara torekednek. Karma? Ugyan mar.
Az elet az nem hercegnos mese, ezt jo lenne egy bizonyos eletkor folott megerteni.
Kivanom neked, hogy mindenki legyen oszinte veled, de felek nem tetszene az neked...
Van a vicc:
Ketfajta ember letezik, van aki oszinte, a tobbieknek pedig vannak barataik...
süti beállítások módosítása