Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogyan legyek jó anya, nő, vállalkozó?

Élni tanulunk, ha akarjuk, ha nem

Élni tanulunk, ha akarjuk, ha nem

Bevállalós, szingli anya vagyok és vannak gondolataim

2020. január 29. - TűzVízRepülő

31 éves vagyok. Szenvedélyes, másoknak szeszélyes, én úgy mondanám karrierista, de inkább munkamániás. Anya vagyok, tele kérdésekkel. Analitikus, lelkizős, makacs és fanatikus. Inkább izgalmas, mint unalmas, inkább különleges, mint átlagos. Megosztó, a szó minden értelmében. Szeretek élni és mint mindannyian, szeretném jól csinálni.

A hitem leginkább magamban és az önfejlesztésben van. Szent meggyőződésem, hogy önismeret nélkül a sötétben tapogatózunk és fontos megértenünk, hogy amit mások mondanak, gondolnak rólunk az az ő saját tükrük, melyben a saját világukat látják viszont. Már-már mosolyra csal, hogy a közösségi portálon megosztott rengeteg idézet és gondolat mögé hány féle elméletet gyártottak a kedves ismerőseim.Esetleg van, aki olvassa is őket? Vagy az mindegy, mit osztok, ha betűk vannak benne, akkor vagy magánéleti problémáim vannak, vagy lelki sérült vagyok...

Igazából ezért gondoltam rá, hogy valamilyen más csatornán kellene filozofálnom az élet dolgairól és boncolgatni a kérdést, hogy élhetnénk jól...

Miért pont TűzVízRepülő? Annyira magas amplitudón mozog az érzelmi világom, hogy kerestem, vajon ezt mivel tudom kifejezni... Aztán eszembe jutott... És ebben a játékos, gyermeki énem is megcsillan, így talált süllyedt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://elnitanulunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8515439552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása